Królowie
Głowy wszystkiego. Są odpowiedzialni za wszystko co się dzieje wewnątrz klanu, a także dyrygują swoimi podwładnymi. To oni decydują na sposób w jaki rządzą, oni decydują o tym, czy chcą mieć radę, i o wojnach z innymi organizacjami. Na ich barkach spoczywa duża odpowiedzialność, bowiem od decyzji jakie podejmą może zależeć życie wielu ludzi. Co do mocy, są najsilniejsi w swoim klanie.
Podwładni
Osoby, które podlegają jednemu z królów. Ich moce są uzależnione od klanu w jakim są. Na przykład jeśli jest on różowy, to wiadomo, magia ognia nie przejdzie. Umiejętności muszą byc w tym wypadku lecznicze, bądź regeneracyjne. Jeśli ktoś już raz znajdzie swój klan nie może go zmienić.
Strain
Są to osoby, które nie dostały mocy od króla, a urodziły się z nią. Przypadków takich jest dosyć mało, a moce nie są specjalnie duże. Może być to zmiana zwierzaka, czy na przykład moc empatii, lub samonaprowadzania. To są przykłady oczywiście, mające zobrazować na czym dokładnie może polegać bycie strainem. Straini mogą dołączyć do jakiegoś klanu
tylko fabularnie za zgodą króla.
Mieszkańcy
Najmniej uświadomiona o wszystkim grupa. Większość z nich nawet nie wie o istnieniu czegoś takiego jak kolorowe klany. Życie przebiega im na słodkiej niewinności i niewiedzy. Ale niewiedza wiąże się ze spokojem, czy to nie lepiej?
Zostawanie królem
Na chwilę obecną wszyscy królowie poza Czerwonym i Różowym są zastąpieni NPCami. Ich karty znajdują się w odpowiednim dziale, jednakże to nie oznacza, że gracze również nie mogą nimi zostać. Najważniejszym warunkiem zostania Królem jest
aktywność na forum, czyli że jeśli już zaczniesz grę będziesz oczywiście aktywny, będziesz pisał i aktywnie brał udział w fabule forum, będziesz miał szansę nim zostać. Nie bierzemy pod uwagę osób, u których chęć grania na PBFach kończy się na złożeniu KP, zamienieniu paru słów z kimś, aby zaraz zniknąć bez słowa.
Kiedy taka osoba zostanie wybrana, następuje fabularne przekazanie władzy nad Klanem przez Mistrza Gry za pomocą Miecza Damoklesa.